مطالب متفرقه

جاروبرقی کوله پشتی البرز

جاروبرقى کوله پشتى البرز یکی از پرکاربردترین و پر طرفدارترين تجهیزات نظافتی صنعتی ايرانى است که استفاده از آن بر اساس طراحى خاص شركت البرز بسیار راحت و آسان می‌باشد.شرکت جاروبرقی صنعتی سازه البرز جهت رفع نیاز بازار در زمینه نظافت محیط های صنعتی مانند: کارگاه ها، کارخانه ها و کارواش ها هميشه پيشگام بوده و با افكار نوآورانه به تولیدات گسترده در حوزه تولید جاروی صنعتی و نیمه صنعتی پرداخته است. جاروبرقى کوله پشتى همراه توسط اين شركت  مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و توليد شده است که کاربر بعد از قرار دادن جاروبرقى بر پشت خود علاوه بر داشتن حداکثر تحرک، دچار خستگی مفرط ناشی از کار با جاروبرقی های همراه نشود .

اين شركت براى اطمينان از راحتى كاربران نيز از سيستم خنك كننده در جاروبرقى های کوله پشتى همراه خود براى مقابله با گرماى توليد شده از موتور به كار گرفته شده است. يكى از اثرات مثبت طراحی درست و مناسب دستگاه هاى مصرفى كاربران در مشاغل مختلف،بالارفتن سطح ایمنی، بهداشت، تطبیق کار با کارگر بر اساس ابعاد بدنی فرد و در نهایت رضایت شغلی و افزایش بهبود بهره‌وری است. شركت البرز با در نظر گرفتن موارد ذكر شده جاروهاى همراه خود را به گونه اى طراحى كرده است كه در قسمت جلو، بند قابليت تنظيم داشته كه متناسب به افراد مختلف قابل تنظيم مى باشد و توسط بندهاى تعبيه شده به شكل كوله وزن جاروبرقى کوله پشتى بر روى شانه ها و كمر به صورت متوازن تقسيم مى شود.

امروزه رعایت اصول بهداشتی در محیط های تجاری و صنعتی به یک اصل مهم تبدیل شده است چرا که حفظ سلامت کارکنان و رعایت بهداشت محیط بسیار در روند تولید تاثير به سزايى خواهد داشت. این امر یکی از عواملی است که موجب جذب مشتریان نیز خواهد شد. به دلیل تقاضای بالای صنایع در خرید و استفاده از انواع جاوربرقی های صنعتی و انواع ماشین آلات صنعتی جهت نظافت انواع آلودگی های محیطی، شركت البرز و ساير توليد كنندگان جاورهای صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، دست به تولید انبوه جاروهای صنعتی در انواع مختلف زده اند ،شرکت صنعتی سازه البرز یکی از بهترین تولیدکنندگان مطرح در کشور می باشد که با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی و قطعات با کیفیت ایرانی، داراى  استانداردهاى لازم و ضمانت نامه مطمئن يك ساله و خدمات پس از فروش ده ساله،جاروهای صنعتی بسیار پر قدرتی و کارآمدی را تولید و روانه بازار کرده است.

نوع آلودگی در محیط های صنعتی متفاوت است به همین دلیل می باشد که هر مکنده صنعتی مناسب جمع آوری آلودگی و زباله خاصی بوده و میزان قدرت مکش و سرعت آن نیز متفاوت می‌باشد. جاروبرقى کوله پشتى همراه بیشتر جهت نظافت راه پله ها، هواپیما ها، راهروها، قفسه ها، رستوران ها، سینما و تئاترها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از اين دستگاه در مکان هایی که جاروهای صنعتی بزرگ و سنگين کارایی ندارند، بسیار کارآمد خواهد بود. جاروبرقی كوله پشتى البرز  در انواع مختلفی از کاربردهای صنعتی و نيمه صنعتى و تجارى طراحى و توليد شده است و از نظر نظافتى محيط هاى صنعتى بزرگ و كوچك و  مناطقی که دسترسی به آنها سخت است تا اماکن بزرگی که نیاز به تحرک زیاد دارند به كار برده مى شوند.

دستگاه واکس اداری :

دستگاه واكس ادارى امروزه در اكثر سازمان ها و ادارات ویا مجتمع های عمومى و مسکونی پر رفت و آمد ديده مى شود و وجود حداقل یک یا دو دستگاه، بسته به تعداد کارکنان و مصرف كنندگان یک الزام اجتناب ناپذیر می باشد. چرا که موجب صرفه جویی در زمان شده و با مکانیسمی راحت و سریع باعث پاکیزگی کفش های شما می گردد و حتی در محیط های اداری می تواند موجب رفاه حال و افزايش اعتماد به نفس ارباب رجوع باشد.از آنجا كه سالم بودن کفش و تمیز بودن آن نشانه شخصیت افراد است، داشتن کفش تمیز می‌تواند اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد و موقعیت اجتماعی ایده‌آلی را برای فرد فراهم کند. با وجود مدل هاى متنوع و مختلف موجود از دستگاه واكس ادارى كه در سايزها و اندازه هاى گوناگون و با كارايى متغيير، دستگاه واکس بر دو نوع است اتوماتیک و مکانیکی.

مناسبترین مدلها برای ادارات دستگاه واکس اتوماتیک می باشد که پر فروش ترین مدل دستگاه، چهار برس و دو مخزن اتوماتیک می باشد.در مدل اتوماتيك كاربر با زدن يك دكمه، دستگاه شروع به واكس زدن كفش مى كنداز گردگيرى تا برق انداختن كفش همه مراحل به صورت اتوماتيك و طى حدودا ٤٥ ثانيه انجام مى شود.مدل دستگاه واکس اتوماتیک خود به دو نوع دو برس و چهار برس توليد مى شود. در مدل دستگاه دو برس باید از مایع واکس بی رنگ در داخل آن استفاده نمود چون برس مشکی یا قهوای ندارد.این دستگاه یک برس برای گرد گیر و یک برس برای واکس زدن دارد.در مدل دستگاه چهار برس می توانید از مایع واکس بی رنگ  یا مایع واکس مشکی و قهوای در داخل آن استفاده نمود چون برس مشکی یا قهوای دارد این دستگاه یک برس برای گرد گیر و دو برس برای واکس زدن دارد که می توانید برس مشکی را برای کفش مشکی و برس قهوای را برای کفش قهوای استفاده نمود.

 

مدل مكانيكى دستگاه واکس اداری هم مانند مدل اتوماتیک است فقط با این تفاوت که می تواند با فشار دادن پا زیر شیر کفش را با مایع واکس آغشته کرد و بعد پا را به زیر فرچه برد تا کفش واکس زده شود.و همه مراحل واكس كفش از صفر تا صد به صورت تمام اتومات انجام نمى شود.                                                      در بسيارى مواقع براى اكثر ما پيش آمده است كه در منزل قبل از مراجعه به سر كار كفش هايمان را كاملا تميز كرده و برق انداخته ايم اما در طول مسير رسيدن به محل كار مجدد گردو خاك بر روى كفش نشسته و موجب معذب شدنتان در محيط كار شده و امكانات كافى جهت تميز كردن مجدد كفش خود را نداريد با توجه به وجود دستگاه واكس ادارى در هر اداره يا محيط هاى رسمى موجب آسوده خاطر شدن كاركنان و ارباب رجوع مى گردد.

جاروبرقى كارواشى ديوارى:

جاروبرقی کارواشى ديوارى كه بر روی قسمتی از دیوار کارواش های خودرو نصب مى گردد و ثابت مى باشد و بيشتر در كارواش هايى كاربرد دارد كه مكان مشخصى براى اين كار در نظر گرفته باشند. جاروبرقى كارواشى ديوارى به وسیله موتورهای قدرتمند میتواند سرویس های طولانی را به کاربران كارواش ها ارائه دهد .كه با اين وجود دیگر نیازی به جابجایی دستگاه وجود نداشته و کاربر به راحتی می تواند با استفاده از لوله خرطومی تعبیه شده در آن به تمام نقاط خودرو دسترسی داشته و به راحتی از آن استفاده نماید، این لوله خرطومی در متراژ های 4 و 6 متر قابل سفارش است.

در بسیاری از کارواش‌ها علاوه بر شستشوی بدنه خودرو، خدمات نظافت و شستشوی فضای داخلی ماشین نیز ارائه می‌شود. دستگاه ‌نام برده شده از رایج‌ترین ابزارهای مکانیزه نظافتی مى باشد که به منظور نظافت محیط داخلی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اين وسيله به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید از سیستم خودکار آنها جهت تعویض موتور استفاده کنید تا عمر موتور افزایش پیدا کند.اين دستگاه داراى دو مخزن مى باشد با رنگ بدنه الکترواستاتیک ازنوع درجه یک و ضد زنگ می باشد. جاروبرقی کارواشى ديوارى دارای میکروفیلتر درجه یک و استاندارد به منظور کاهش میزان گرد و غبار متصاعد شده از دستگاه در هنگام استفاده مى باشد. محل جمع آوری خاک و زباله در اين وسيله به راحتی قابل تخلیه است و مخزن دوم که روی آن موتور نصب گردیده مانند مخزن اول دارای میکروفیلتر می باشد که در صورت عبور خاک یا زباله از مخزن اول، از ورود آن ها به داخل موتور جلوگیری می کند.جنس مخزن و بدنه جاروبرقی های کارواشی می تواند از پلاستیک، استیل یا فولاد باشد.

در کارواش‌های بزرگ بهتر است از جاروبرقی های کارواشى ديوارى دارای بدنه فولادی ضخیم و مخازن بزرگتر استفاده شود. زیرا این دستگاه‌ها داراى قدرت کارکرد و مقاومت بالاتر بوده و در برخوردهای به وجود آمده به راحتی دچار آسیب و از شكل افتادن نمی‌شوند. همچنین به دلیل دارا بودن مخزن بزرگ، نیاز به تخلیه مخزن در فواصل زمانی کوتاه نیست که این مسأله از اتلاف وقت جلوگیری می‌نماید. علاوه بر ظرفیت مخزن، سهولت تخلیه آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. جاروبرقی های کارواشى ديوارى دارای مخازن مجهز به شلنگ یا دریچه تخلیه یا دسته و چرخ به سهولت قابل تخلیه بوده و بنابراین گزینه‌های مناسب برای استفاده در کارواش به شمار می‌ روند.

جاروبرقی کارواشی ديوارى پركاربرد ترین و مناسب ترين وسیله جهت نظافت محیط داخلی خودرو مى باشد و مسلما باید از نوع جاروهاى آب و خاك باشد تا در صورت مکش آب و آلودگی ‌های مایع ریخته شده در كف وداخل ماشین ، آسیبی به دستگاه و موتور جاروبرقی کارواشی وارد نشود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا