مطالب متفرقه

تجهیزات مناسب بسته ­بندی در اسباب­ کشی در باربری کرج

جدیدترین تجهیزات بسته­بندی در باربری کرج

بسته­بندی صحیح اسباب و اثاثیه نقش مهمی در ایمنی و سالم رسیدن آنها به مقصد دارد. باربری کرج تجربه­ای طولانی در بسته­بندی و حمل انواع وسایل دارد و به بهترین نحو ممکن این کار را انجام می­دهد. پرسنل اتوبار کرج در بسته­بندی­های خود از بهترین تجهیزات بسته­بندی استفاده می­کنند. تجهیزات بسته بندی باربری در کرج شامل:

  • کارتن حمل بار 3 و 5 لایه
  • کارتن رگالدار مخصوص لباس
  • بابل رپ
  • نایلون­های حبابدار و استرچ رپ‌
  • چسب 5 سانتی محکم
  • برچسب برای نوشتن اسامی کالاهای درون جعبه­ها
  • ماژیک‌‌های رنگی

 

لینک باربری کرج :

http://pishrobarkaraj.ir

 

بسته­بندی اصولی با مدرن ترین تجهیزات در اتوبار عظیمیه

یکی از اصولی که هر باربری معتبری باید بدان پایبند باشد تهیه لوازم و تجهیزات مناسب برای بسته­بندی کالاها است. بسته­بندی ظروف شکستنی، تزئیناتی و قیمتی، لباسهای مجلسی، مبلمان و … تجهیزات بسته­بندی مخصوص به خود را نیاز دارد. در باربری عظیمیه برای بسته­بندی لباس­های مجلسی شما از کارتن­های رگالدار مخصوص استفاده می­شود. برای بسته بندی وسایل حساس و ارزشمند نیز از پلاستیک­های ضد ضربه و کارتن­های چند لایه بکار گرفته می­شود. با بسته­بندی بوسیله تجهیزات ویژه اتوبار عظیمیه اسباب­کشی راحت و ایمنی را تجربه خواهید کرد. تنها کافی است با شماره­های ما تماس گرفته و از خدمات بسته­بندی باربری در عظیمیه بهره­مند شوید.

شماره تماس باربری عظیمیه : 36554145-026

 

لینک باربری عظیمیه :

http://pishrobarkaraj.ir/باربری-در-عظیمیه-کرج/

 

تجهیزات مناسب بسته­بندی در باربری گلشهر

در باربری گلشهر برای بسته­بندی از تجهیزات و لوازم بسته­بندی مخصوص با بهترین کیفیت و با ضمانت ایمنی بالا استفاده می­شود. کارتن­های بسته­بندی ما پنج لایه بوده و استحکام بالایی برخوردارند و در اندازه­های مختلف موجود می­باشند. سایر تجهیزات بسته­بندی ما وکیوم با متراژ مختلف، فوم ضربه­گیر، سلفون، چسب پهن و کارتن­های مخصوص حمل لباس می­باشد. کلیه این تجهیزات بسته­بندی با نشان مخصوص اتوبار گلشهر هستند و با ضمانت کامل ارائه می­گردند. برای اطلاعات بیشتر و مشاور بیشتر در مورد این تجهیزات بسته بندی با مشاوران ما در باربری در گلشهر تماس بگیرید و اسباب­کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید.

شماره تماس باربری گلشهر : 36554145-026

 

لینک باربری گلشهر :

http://pishrobarkaraj.ir/باربری-در-گلشهر-کرج/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا