مطالب متفرقه

برترین برندهای تولید محصولات هوشمند با خانه هوشمند ریل اسمارت

خانه هوشمند یا به عبارتی هوشمند سازی ساختمان بدون استفاده از محصولات مناسب وبا کیفیت ایده خوبی نیست! امروزه رقابت دراین عرصه به شدت افزایش یافته و برندهای تولید بیش از پیش فعال هستند.

رقابت از تنوع و سطح امکانات تا قیمت محصولات هوشمند اوج گرفته و دراین بین خانه هوشمند ریل اسمارت به شما پیشنهاد می‌کند تا هوشمندانه بررسی و انتخاب کنید تا دچار اشتباه یا ضررهای حاصل از یک بی اطلاعی نشوید.

محصولات هوشمند در بازار ایران

یکی ازین محصولات که محبوبیت بالایی هم دارد دستیار صوتی آمازون با قابلیت متصل شدن به اکثر تجهیزات هوشمند است. می‌توانید از طریق صدا به تمامی دستگاه ها دستیابی پیدا کنید. آمازون الکسا محصول شرکت بزرگ آمازون ( Amazon ) می‌باشد.

دستیار صوتی آمازون Echo Dot (3rd Gen) – محبوب ترین و جمع و جورترین بلندگوی هوشمند ساخته شده توسط شرکت آمازون با طراحی پارچه‌ای است. از دستیار صوتی آمازون الکسا بخواهید موسیقی پخش کند، به سوالات پاسخ دهد، اخبار را بخواند، هوا را بررسی کند، هشدارها را تنظیم کند، دستگاههای سازگار با خانه هوشمند را کنترل کند و… .

دیگر سردم دار حوزه محصولات هوشمند سامسونگ است! محصولات ارائه شده توسط سامسونگ دارای امکانات و کیفیت بالایی هستند وهمین موضوع برای محصولات هوشمند سامسونگ نیز صدق میکند. از دستگیره هوشمند تا دستیارهای هوشمند همگی از محصولات هوشمند سامسونگ بوده و دارای کیفیت بالایی هستند.

سونوف و تویا از دیگر برندهای محصولات هوشمند

علاوه بر برندهای مطرح و بیشتر شناخته شده‌ای مثل سامسونگ شرکت تویا Tuya Smart Life و عمل کرد آن تاکنون طبق دیدگاه مصرف کنندگان قابل قبول بوده است. شرکت تویا Tuya Smart Life با استفاده از فناوری اینترنت اشیا IOT بر بستر ابری (cloud) فعالیت می‌کند.

همچنین دیگر تولید کننده محبوب و خوش ذوق این حوزه که به شهرت و محبوبیت مناسبی دست پیدا کرده است نیز سونوف میباشد که البته در ایران به اشتباه سونوف خوانده می‌شود در صورتی که ساناف نام صحیح آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا