هاستینگ

بهترین ویژگی های هاستینگ مناسب

این که آیا شما در حال سرگرم کننده برای یک جمعیت یا تنها با داشتن یک در آخرین لحظات گرفتن، با هم با دوستان نزدیک، منابع و ابزار می توانید مهمانان خود را و خود را هم بزرگ. در اینجا ده راهنمایی سرگرم کننده ما هستند.

سرعت حرفه ای هاستینگ

اولین چیزی که بسیاری از ما احتمالا از زمانی که داشتن مهمانان بیش از فکر کردن اهداف بنابراین مکان ما نگاه قر. نرو دیوانه تمیز کردن خانه خود را تا زمانی که کاملا تر و تمیز. در حالی که این امر می تواند بزرگ اگر شما با تمیز کردن منزل را به صورت منظم نگه داشته، یک جلسه پاکسازی 15 دقیقه سریع می تواند به اندازه کافی برای تنظیم ذهن شما را در سهولت، و، حداقل، شما می توانید جعلی یک محل تمیز با برخی از پنهان کردن هوشمندانه کلاهبرداری. پس از حزب، شما ممکن است نیاز به می دانم که چگونه برای خلاص شدن از این نشت و لکه مشترک خلاص شوید.

پشتیبانی بهتر هاست رایگان

 ما برخی از کلاهبرداری های هوشمندانه برای گرفتن مواد غذایی (و چاشنی) در مقابل مهمانان-AN خود را بخش مهمی از میزبانی کردم. شما می توانید گرم مواد غذایی در سنگ پیتزا خدمت، خدمت تنقلات در کیسه میان وعده (بدون کاسه اضافی برای استفاده و تمیز)، استفاده از قلع بشقاب سفالی کوچک به غذا از چاشنی، و یا تبدیل یک حامل شش بسته به یک کیت حیاط خلوت ناهار خوری به حمل ادویه و فلفل، ظروف، و بیشتر در اطراف. همچنین به یاد داشته باشید که چگونه می توانید بشقاب غذا را می تواند تفاوت بزرگی را برای لذت بردن از مهمان خود را را، از آبکاری متفکر باعث می شود طعم غذا بهتر است.

انجام ملاحظات هاستینگ

 که بدانند لیست دعوت خود را، شما باید به در نظر گرفتن چگونه بسیاری از مردم جای خود را به راحتی می توانید مناسب است. یکی از روش های آسان به شکل این است که به تقسیم فیلم مربع از خانه خود را با پنج (از هر مهمان باید حدود پنج خوراک از فضای شخصی) و فرض کنیم 20 درصد از مدعوین نمی شود آینده. هنگامی که شما نمیفهمد که، می دانم که چقدر غذا برای خدمت به ازای هر نفر.

هاستینگ

انجام درخواست کاربران

 برای بداهتا با هم بودن، همیشه در دست تنقلات استاندارد خود را (تراشه، بیسکویت و نرخهای پایین)، آسان، مواد شام سریع و شیرینی ساده مثل بیسکویت و کوکی ها چای است. شربت خانه خوبی مواجه نگردند باعث می شود داشتن مهمانان بیش در هر زمان ساده بدون نیاز به اجرای به فروشگاه. چند “تعمیر سریع” مواد تشکیل دهنده نیز زمان پخت و پز خود را کوتاه کند.

رایگان بودن هاستینگ

 برخی از مواد غذایی بهتر و آسان تر به برای سرگرم کننده از دیگران است. چیپس پنیر، به عنوان مثال، یک میان وعده حزب بزرگ ،، و همه را دوست دارد غذاهای انگشت، بنابراین یاد بگیرید که چگونه بیش از 500 نوع. در فصل تابستان، احزاب حیاط خلوت حکومت، به طوری که یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به استاد کوره، به نوبه خود یک هندوانه را به یک چیز قابل، و یا به توپ خربزه الکلی تزریق شده است. در هر زمان از سال، وعده غذایی مهمانی شام ایده آل چیزی است که شما می توانید در فر به پایان برساند. همچنین کمک می کند به گسترش آمادگی وعده غذایی خود را به مهمانی های شام آسان تر است.

پشتیبانی هاستینگ به صورت گروهی

 شاید فرمول مناسب برای ملاقات خواسته الکل تمام مهمانان در طول یک حزب: 50٪ آب، 25٪ شراب، و 25٪ مشروب. اطمینان حاصل کنید که شما باید نوشیدنی اساسی برای هر نوار خانه: کلم، توس آب، ویسکی، جین، و آب لیمو. برای مصرف کنندگان شراب، استفاده از یک ماشین حساب شراب قبل از خرید مقدار مناسب از بطری. اگر شما نیاز به دستور العمل های نوشیدنی بیشتر، لطفا قفسه بالا (سیستم عامل iOS) یا متصدی بار (آندروید) به یاد بگیرند که چگونه به ترکیب فقط در مورد هر چیزی.

انجام نیازهای مدنظر هاست

 بزرگ با هم بودن نیاز به انواع مختلف لوازم، از لوازم آشپزخانه به، بسته به جشن، دکوراسیون. در اینجا یک چک لیست شما می توانید برای بزم بعدی خود را وفق دهند است. فروش حیاط همچنین مکان های بزرگ به سهام تا در سرگرم کننده لوازم.

موفقیت هاست

 نقطه و مهم ترین بخش از گرفتن، با هم است برای لذت بردن از وقت خود را با مهمانان خود را و آنها را به لذت بردن از یکدیگر. قرار دادن مواد غذایی استراتژیک می توانید کنترل که در آن جمعیت جمع آوری کمک، بنابراین قرار دادن تنقلات در مکان های مختلف برای تشویق حرکت و اختلاط. شما همچنین می تواند افراد بیشتری را دعوت از شما صندلی (یا عمدا صندلی به اندازه کافی فراهم نیست) برای به دست آوردن مهمان به حرکت در اطراف.

ویژگی های 3g در هاستینگ

 هیچ چیز باعث می شود یک حزب و یا با هم مانند موسیقی خوب است. چند برنامه اجازه مهمانان خود را به لیست پخش حزب مشارکت، بنابراین شما لازم نیست که به بازی DJ تمام مدت، از جمله DJ 51 (آندروید / iOS)، Djtxt Grooveshark با’S (فرستد توصیه آهنگ از طریق SMS) و Qcast (برای Chromecast). شما حتی می توانید خود پخش موسیقی آردوینو شده خود را بازی می کند که آهنگ مورد علاقه همه به طور خودکار ساخت.

برای روشنایی و تنظیم خلق و خوی، شما می توانید حیاط خلوت خود را حتی بیشتر حزب شایسته با نور عرشه LED یا DIY شعله ور کاسه سنگ است. در داخل خانه، اضافه کردن چراغ های تغییر رنگ سفارشی به مسایل مربوط به آثار و یا چراغ تعطیلات همگام به حزب موسیقی خود را. اگر می خواهید به همه، یک دستگاه مه برای فقط 5 $.

موفقیت حرفه ای هاست

 اگر شما نمی خواهید به رها کردن مقدار زیادی از پول را در حزب خود را، سعی کنید پرتاب یک حزب غذای مختصر و یا دعوت از دوستان بیش از فقط برای دسر و نوشیدنی (potlucks نیز بزرگ زمانی که میزبانی یک شام برای غریبه هستند). سیاست BYOD نیز کمک می کند. صحبت از نوشیدنی، شما همچنین می توانید یک نوار به طور کامل مجهز برای 100 $، که باید فراتر از یک حزب آخرین و یا با هم ایجاد و شما می توانید به هنگام Downtime خود را (مانند زمان بهبودی مهمان میزبانی) شیب .این بالا ما از ضروری ترین راهنمایی برنامه ریزی حزب، اما برای مشاوره بیشتر، لطفا مجموعه ما را از راهنمایی های دیگر برای میزبانی یک حزب موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا