هاستینگ

اختصاص زمان برای پشتیبانی هاستینگ

صرف زمان در تدارکات. آیا شما نیاز به در صندلی بیشتری به ارمغان بیاورد برای خوردن یا تماشای یک عملکرد؟ اگر از آن است خارج از منزل، شما نیاز به ارائه توالت های قابل حمل یا دستشویی راحتی قرار گرفته است؟ اگر لازم باشد، مطمئن شوید که برای تزئین کسب و کار خود را با دکوراسیون ذوق و جشن که متناسب با موضوع از این رویداد.

زمان مناسب هاستینگ

 ارائه خدمات عالی. در طول این رویداد، مطمئن شوید که شما خدمات به مشتریان عالی ارائه و به طور موثر به نمایش گذاشتن محصولات و یا خدمات خود را. با خدمت به کیک پنیر جهان معروف خود را و یا ارائه بهترین فروش ماساژ صندلی خود را، شرکت کنندگان یک طعم و مزه از آنچه شما پیشنهاد بدون احساس مانند آن را خرید و فروش قیر آشکاری. مطمئن شوید که شما کارکنان به اندازه کافی کار را به هر یک از مشتریان خدمات ستاره ای. “موجود برای کمک به مهمانان که به نظر می رسد علاقه مند به محصول خود را، اما جو بدون فشار کلید انگیزه آنها را برای دوباره دفعه بعد،” فیشر می گوید:.

هاستینگ

 اطلاعات تماس جمع آوری و پیگیری. یکی از کلید به تبدیل یک مشارکت رویداد بزرگ را به افزایش کسب و کار است اطلاعات تماس مورد نظر را جمع آوری و در تماس با شرکت کنندگان پس از آن نگه دارید. شما می توانید آنها را به خبرنامه خود را اضافه کنید، ارسال درخواست دوستی در فیس بوک و یا آنها را به شخصا آنها را به یک فروش آینده دعوت می کنند. فقط مطمئن شوید که به ماندن در سمت محافظه کار از خط خوب بین هرزه نگاره، وارد مردم و برقراری ارتباط است.
خیابان پارک میخانه است هر یک از نشانه مهمان در با اطلاعات تماس خود را، و سپس می فرستد مهمان شخصی ایمیل پس از آن. “من با آنها به دنبال خواهد داشت تا ببینید که آیا آنها کت و شلوار خود را کردم و یا مطمئن شوید که آنها عینک آفتابی جدید خود را دوست داشت. من همچنین اجازه خواهد داد و آنها را از هر محصول فوق العاده خاص و یا حوادث که آنها ممکن است علاقه مند می دانم، “برنان می گوید.

پشتیبانی مناسب هاستینگ زمان بر است !

 اندازه گیری تاثیر کسب و کار از این رویداد. این مهم است که برای پیگیری تعدادی از شرکت کنندگان که به مشتریان تبدیل به ارزیابی موفقیت این رویداد. برای دریافت بازخورد، شما می توانید به مشتریان در طول این رویداد صحبت و یا ارسال کردن یک نظرسنجی پس از آن. یکی دیگر از استراتژی این است که به کوپن های خاص به شرکت کنندگان و پس از آن پیگیری که چگونه بسیاری بازخرید برای تعیین درصد از افرادی که پس از این رویداد به کسب و کار خود را بازگشت.
فیشر گفت: اغلب می تواند زمان را برای دیدن اثر یک رویداد. “آیا نمی شود نا امید اگر شما ROI فوری نیست. این می تواند ماه ها یا حتی سال قبل چشم انداز تصمیم می گیرد به ماشه و خرید. ” هنوز حوادث در کسب و کار شما میزبان؟ چه چیزی شما را در بر داشت به کار و کار نمی کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا