مطالب متفرقه

گفتاردرمانی در منزل و شرایط آن را به طور دقیق بشناسید

گفتار درمانی بزرگسالان چه سبک فرزندپروری شما؟ گفتاردرمانی برنامه های گفتار درمانی “گفتار و آسیب شناسان زبان نه تنها ارزیابی و درمان برای بیان، زبان و مشکلات شناختی، اما برخی نیز در بلع و تغذیه تمرکز، می گوید:” ملانی Potock، یک SLP و نویسنده زمان غذا مبارک با مبارک کودکان و نوجوانان. با توجه به Potock، “این غیر معمول برای کودکانی که مشکل صحبت کردن به چالش تغذیه نیز ندارد. در حالی که کودکان با نیازهای گفتاردرمانی ویژه ممکن است برای اولین بار به به ذهن، آن را غیر معمول نیست برای بچه های دیگر به هر دو گفتار و تغذیه مشکلات. هر دو سخنرانی و غذا خوردن شامل جنبه های حرکتی خوب از حرکت زبان، فک، لب و در یک مدل هماهنگ، و این همیشه آسان نیست! “

گفتار درمانی بزرگسالان چگونه انجام می شود؟

گفتاردرمانی ممکن خارج کردن برخی از اسباب بازی های ضربه و سوت و “ضربه توپ پنبه” نژاد رله گفتاردرمانی برای تقویت عضلات مورد استفاده در سخنرانی و غذا خوردن. با استفاده از نی دیوانه، یک مسواک که باعث می شود موسیقی، و دمیدن حباب همچنین ممکن است استراتژی سرگرم کننده برای کمک گفتار درمانی بزرگسالان به کودکان احساس های مختلف را در دهان خود را تحمل کند.

گفتاردرمانی در منزل

درک تاخیر گفتار آموزش کاربردشناسی زبان آسیب شناسان گفتار و زبان با کودکانی که مشکل خواندن نشانه هایی را از جهان اجتماعی، تفسیر دیگران، و با استفاده از کلمات و زبان بدن برای برقراری ارتباط موثر و توسعه دوستی کار. “این کاربرد شناسی بخشی از ارتباطات و زبان معاملات با مسائل مربوط به ارتباطات اجتماعی؛ که شامل، اما به زبان اجتماعی محدود نمی،” می گویند میشل گارسیا برنده، MA، و پاملا J گفتار درمانی بزرگسالان، دکتری، SLPs و نویسندگان از لحاظ اجتماعی عجیب و جالب اجتماعی. به گفته نویسندگان، “توجه به اطلاعات اجتماعی برای گفتاردرمانی پردازش و پاسخ به نشانههای غیرکلامی ارائه شده توسط متن، مردم، و زبان خود را برای دانش آموزان با چالش های اجتماعی یادگیری دشوار است – اختلالات طیف اوتیسم، ناتوانی یادگیری غیرکلامی، اختلال گفتار و زبان ، ADHD، و غیره ” این دانش آموزان ممکن است از یک فلسفه درمان به نام تفکر اجتماعی (گفتار درمانی بزرگسالان) که در مورد رابطه بین ما چگونه فکر و رفتار کنند گفتاردرمانی و دیگران چگونه به ما پاسخ می آموزد بهره مند شوند.

گفتاردرمانی بزرگسالان

شرایط گفتاردرمانی در منزل به چه صورت می باشد؟

گفتاردرمانی پیدا کردن کلمات بازی و فعالیت های به تشویق مهارت های ارتباطی درمان کودک غیر کلامی کودکانی که برای به دلایل مختلف قادر به صحبت می کنند، نیاز به روش های جایگزین ارتباطات. مداخله زودهنگام و پیش دبستانی SLPs کودکان (و پدر و مادر خود) چگونه تصاویر و زبان اشاره ساده آنها را قادر به برقراری ارتباط نیاز های آنها است. کودکان از مدرسه سن ممکن است قادر به استفاده از رایانه و یا iPads به طریق متن و یا یک سینت سایزر صدای ارتباط برقرار کنید. با توجه به گفتاردرمانی لوئیس بردی، نویسنده نرم افزار برای اوتیسم، تکنولوژی صفحه نمایش لمسی مانند اپل این گفتاردرمانی امکان را برای دانش آموزان برای برقراری ارتباط و رسیدن به اهداف فردی خود را با استفاده از دستگاه فوق العاده سرد که همکلاسی های خود را با استفاده از ساخته شده است. گفتار درمانی بزرگسالان علاوه بر این، گفتار درمان قادر به استفاده از همان دستگاه برای آموزش مهارت های گفتار و زبان از طریق تعامل گفتاردرمانی و انگیزه.

منبع: طنین سمعک

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا