مطالب متفرقه

وب سایت پروتکت، بهترین راه برای خرید لایسنس آنتی ویروس ایست نود 32

ایست آنتی‌ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus با بهره‌گیری از لایه‌های حفاظتی متعدد و تکیه‌بر هوش مصنوعی قدرتمند خود و با ترکیبی از ماژول‌ها، امنیت کاملی را برای رایانه فراهم می‌نماید. ایست آنتی‌ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus با کمترین استفاده از منابع سیستم و ارائه بالاترین سطح امنیت، کارایی فوق‌العاده خود را در حفاظت از رایانه‌ها در مقابل کلیه بدافزارها، کدهای مخرب و… به اثبات رسانده است.

امروزه با افزایش ویروس‌های کامپیوتری و خطرات اینترنتی، استفاده از یک آنتی‌ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می‌باشد. زیرا تمام استفاده‌کنندگان از کامپیوتر فایل‌ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می‌کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. برای استفاده از تمامی امکانات این آنتی ویروس، می بایست اقدام به خرید لایسنس نود 32 نمایید.

از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی‌ویروس‌ها ازجمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت‌های حجیم و دادن پیام‌های پی‌درپی و خسته‌کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی‌ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی‌ویروسی وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم، به‌طور همه‌جانبه و تمام‌وقت از کامپیوتر محافظت کند؟ NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی‌ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه‌جانبه و تمام‌وقت از سیستم در برابر انواع ویروس‌ها، کرم‌های اینترنتی، برنامه‌های جاسوسی، تروجان ها، هکرها و سرقت‌های اینترنتی می‌باشد. لایسنس این محصول از نوع Retail می‌باشد و تاریخ فعال‌سازی این لایسنس از زمان نصب آنتی‌ویروس محاسبه خواهد شد و تاریخ خرید آن ملاک شروع فعال‌سازی نخواهد بود.

در این راستا پروتکت بهترین مرجع برای خرید آنتی ویروس، مقایسه آنتی ویروس، خرید لایسنس نود 32 می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا