هاستینگ

نکات هاستینگ برای رضایت مشتری

 نکته برای میزبانی این رویداد کامل کسب و کار یک راه بسیار خوبی برای به دست آوردن مشتریان جدید است که میزبان یک رویداد در کسب و کار خود را. این هفت راهنمایی شما کمک خواهد کرد آغاز شده است. آزاد محتوا نویسنده بازاریابی و استراتژیست، نویسنده مستقل برای مارک های ملی از جمله IBM، Ameriprise، ادوبی، سامسونگ و هیولت پاکارد

پشتیبانی مشتری و رضایت وی برای هاستینگ

دنبال کردن سرب مقاله تصویر 2012 ژوئیه 9 یکی از اسرار به رشد کسب و کار شما این است که مشتریان جدید در درب. میزبانی یک رویداد در محل شما می تواند یک راه عالی برای افزایش قرار گرفتن در معرض خود را به مشتریان بالقوه و نشان دادن آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد. رویدادها می توانند از جشن و سرور خیریه در مقیاس بزرگ، به حوادث در مقیاس کوچک را هدف قرار همچون شبی میکروفن باز برای نویسندگان در کافی شاپ خود و یا داشتن بابا نوئل در طول فصل تعطیلات به مغازه های خرده فروشی کودکان خود را آمده باشد.

خیابان پارک میخانه در شهر نیویورک میزبان یک تنوع از حوادث شیوه زندگی، مانند شیشه و Gimlets، که در آن مشتریان دریافت سفارشی سازی Warby Parker و اتصالات عینک و یک شب با رایگان مینی makeovers از لوازم آرایشی بابی براون. در طی این حوادث، میخانه است 30 درصد افزایش در فروش مواد غذایی و آشامیدنی. “حتی مهمتر، بسیاری از افرادی که حضور حوادث به میخانه برای وعده های غذایی می آیند و به سایر رویدادهای وفاداری مشتری ما میزبان آمده است، می گوید:” میخانه مالک یوجین برنان.

به دنبال بیشتر بر بهره وری؟ با ثبت نام در تالار باز به دنبال این موضوع و محتوای شخصی. ثبت نام در حال حاضر عضو؟ ورود در اینجا هفت عوامل در ساخت رویداد خود را یک موفقیت چشمگیر هستند.

هاست ریسپانسیو

بهترین ویژگی های هاستینگ

1. درخواست به مشتری هدف خود را. هنگامی که تصمیم گیری چه نوع رویداد را به میزبان، در مورد شیوه زندگی، علایق و چالش های روزانه از پایه مشتری خود فکر می کنم. برنان فکر کردم برای رویداد کت و شلوار اتصالات پارک خیابان میخانه هنگامی که یک مشتری به طور منظم او در مورد خیاط شگفت انگیز است. او متوجه شد که از آنجا که بسیاری از مشتریان خود لباس هر روز که آنها ممکن است علاقه مند به خرید یک کت و شلوار سفارشی با کیفیت بالا میپوشید. بیش از 70 مرد نشان داد تا به نصب برای یک کت و شلوار، جرعه در اسکاچ، کفش خود را تابیده و دریافت یک سیگار برگ دست نورد.
فراری مازراتی از لانگ آیلند و منهتن مازراتی استخدام یک استراتژی مشابه و معمولا دارای پنج خرید و فروش ماشین از هر رویداد. “از آنجا که وقایع هستند یا بشردوستانه و یا ارائه محصولات و فعالیت های لوکس، آنها را هدف قرار همان جمعیتی که مشتریان ما در، می گوید:” لورا فیشر، که مسئول حوادث و مشتریان روابط برای شرکت است.
شما همچنین می توانید وقایع استفاده در جمعیتی جدید به ارمغان بیاورد. یک بار ورزش، برای مثال، می تواند مینی makeovers ارائه برای جذب مشتریان بیشتر زن، در حالی که یک فروشگاه خرده فروشی می تواند مزه آبجو از آبجوفروشی محلی ارائه برای تشویق مردان به فروشگاه وجود دارد.

2. همکاری با دیگر کسب و کار. همکاری با یک کسب و کار غیر رقابتی با مشتریان مشابه می تواند هر دو کسب و کار بهره مند شوند. هر یک از شرکت بازار این رویداد را به مشتریان خود را، که می تواند مشتریان جدید برای کسب و کار دیگر ایجاد کنید. برنان گفت که این استراتژی برای آنها بسیار موفق بوده است، و بسیاری از مشتریان شرکای خود را از آن زمان به بازدید کنندگان به طور منظم به میخانه.

3. تعیین بهترین روز و زمان. یک استراتژی است که این رویداد در یک روز به طور معمول آهسته در طول یک دوره خرید و فروش کند به درآمد اضافی. اجتناب از برنامه ریزی آن را در طول زمان خود را مشغول چرا که شما نمی قادر خواهد بود به ارائه خدمات بزرگ به هر دو شرکت کنندگان و مشتریان به طور منظم خود را.
همچنین برنامه از مخاطبان خود را در نظر گرفته و در روز / زمان که مناسب برای آنها خواهد بود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ناهار و پس از یک زمان محبوب برای هدف قرار دادن حرفه ای در حالی که صبح روز هفته ممکن است برای هدف قرار دادن پدر و مادر با فرزندان جوان کار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا